Städa ut julen

.Min uppgift idag var att få bort alla julprylar. Men jag hann inte så mycket som jag räknat med som vanligt. Började morgonen med att arbeta några timmar med mina ärenden. Vill ligga bra till och just nu ser det bra ut så det gäller att vara aktiv inget mer över 120 dagar.

Tog sedan mina små på promenad. Det hade snöat ännu mer men det kändes mysigt ute och vi gick en runda i parken. Var så mysigt nere vid den lilla bäcken och fåglarna. Synd att jag inte fick med mig kameran. Cipper jobbade idag och hade lovat honom att fixa taimat så började laga mat när jag kom hem. 

Cipper kom och han var som vanligt sur över butiker bröd och pallar. Stress och för mycket bröd. Länge sedan jag åt Pågens bröd känns inte så inbjudande.
Vi åt Pad tai och planer på att åka till Nice om Cipper kan få nyckeln till lägenheten. Manjit hade åkt till Delhi idag. 

Fortsatte min städning på eftermiddagen fixade köksgardinerna,  blommorna i köksfönstret och jag tror alltid att jag ska hinna och så blir det inte så mycket.
Cipper ville sedan att jag skulle köra hem honom och var då sedan på Matdax för vingar och hjärtan. Hundarnas bästa mat.

Hemma igen fixade iordning ny mat rester från gårdagens tai hämta mat och räkor och cider.
Blev inte så mycket mer av denna dag. Ute igen med de små och sova. Upp imorgon då det är första tillfället på Celeste Vardagslydnadskurs. 







http://jennysmatblogg.damernasvarld.se/files/2014/01/IMG_7578.jpg

Kommentera här: