Mina senaste inköp

Jag kan inte låta bli att köpa nya  orkidéer. Förra veckan köpte jag sen lilla vita på blomsterbutiken vid Ulriksdals Slott. Den mörkröda hittade jag på Ikea igår och bestämde mig att köpa n till för att kunna göra en blomstergrupp med orkidéer. Får se vad som skulle passa till. Hade tänkt mig det i ett cylinderglas och hitta på Ikae tre i olika storlekar som satt ihop i samma paket. Var på Ikea igår och gjorde en del inköp. Köpte ett datavirus till sovrummet i svart stål och glas som jag ska ha i sovrummet. Vidare köpte jag plastburkar i den näst största storlek som jag ska ha i klädkammaren. Ska fixa iordning där i helgen. Nu kommer man knappt in där. Köpte även en stor stekpanna bra även för wok. En snygg vit fotoram hittade jag till Jennifers och Häkans bröllopsfoto.

Idag gardet snöat hela kvällen så hoppas nu att det inte blir för mycket snö. Celeste löper nu och är inne på dag 12 sedan i söndags har Ludde varit extra intresserad. Hon började löpa den 4 januari. Bra att tänka på när hon nu kommer i höglöp så man vet framåt när vi planerar att para henne.
Det är första gången Celeste löper så hon undrar vad som händer. Ludde och hon pussas de är så söta.




Kommentera här: