Ludde 11 år idag

För elva år sedan den 22 januari 2003 föddes min älskade Iracema's Andre min älskade Ludde. 

Morgonen började med vår leanträning att vi skulle leka företag som säljer moduler av plast som var ihopsatta på olika speciella sätt. Tyckte först vad är detta men det var ett intressant tanke hur man får ett flöde intressant effektivt tillsammans i teamet. Gav många tankar att kunna få det man håller på med mer effektivt hitta det som tar tid och som inte har något värde. Lägga tiden på det som har värde och förbättra sitt sätt att utföra detta. 

Hämtade hundarna och Lisa för att åka till Vårsta och veterinären. Ludde och Doris fick tänder som inte vars så fräscha utdragna och tandstenen fixad och även deras öron fick en rengöring och Doris öra var sämre än jag trodde så på henne tog de en odling.

När jag åkte hem lyckades jag veja för ett rådjur i sista sekund. Såg det plötsligt framför högra sidan men kunde svänga lite till vänster och rådjur sprang ner i diket igen. Det var tur orkar inte med fler saker som blir problem.

Det blev ingen tårta för Ludde idag han hade tagit bort en stor kindtand och hade som ett stort hål inne i munnen. Han fick lugna sig med maten. 

Fixade med hemsidan på kvällen men kom inte så långt. Började på nytt med en sida som ska handla om mig själv och som ska kopplas ihop med den här bloggen. 
Men som vanligt uppstod det ett antal problem som måste lösas som gjorde att jag inte kom så speciellt långt. Vidare har jag kommit överens med en vän att vi gör en hemsida om våran loppis för behövande  hundar och katter. Så att vi där kan presentera vad vi gör och varför. Den fick namnet petspons.se. Ett nytt projekt.


Älskade Ludde

Kommentera här: